چند دلیل مهم برای ماساژ نوزاد

از آنجایی که اولین ارتباط عاطفی با فرزندان از طریق لمس کردن و نوازش ممکن است، ماساژ و تماس پوستی نوزادان در حقیقت صحبت کردن با نوزاد است.


ماساژ کودک و ارتباط پوستی والدین با نوزادان فواید متعددی در بر دارد و به افزایش اعتماد به نفس و ارتباطات اجتماعی کودک در سال‌های آتی کمک می‌کند.

ماساژ کودک و ارتباط پوستی والدین با نوزادان از عواملی است که به بهبود وضعیت تکاملی عصبی، آرامش، بهبود ارتباطات و اعتماد بنفس نوزادان کمک فراوانی کند.

 از آنجایی که اولین ارتباط عاطفی با فرزندان از طریق لمس کردن و نوازش ممکن است، ماساژ و تماس پوستی نوزادان در حقیقت صحبت کردن با نوزاد است.

 والدین برای بهبود ارتباط با نوزاد باید طریقه صحیح ماساژ را یاد بگیرند و یک الی چهار بار در هفته ماساژ را انجام دهند.

 تقویت اعتماد به نفس از دوران نوزادی آغاز می‌شود و اگر نکاتی مانند نوازش و درآغوش گرفتن کودک، صحبت کردن و ماساژ پوستی رعایت شود به تدریج که نوزاد رو به رشد می‌رود و به دوران نوجوانی می‌رسد در تقویت اعتماد به نفس تاثیر فراوانی دارد.

 ارتباط مناسب والدین با فرزندان با توجه به نقطه مثبت کودک و پذیرش کودک با تمامی شرایط از نکاتی است که در دوران نوجوانی باید به آنها توجه شود.


 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید


فواید ماساژ ماساژ ,نوزاد ,پوستی ,کودک ,نوزادان ,ارتباط ,صحبت کردن ,سایت شهر24 ,ماساژ کودک ,حقیقت صحبت ,پوستی والدین ,ارتباط پوستی والدین ,تماس پوستی نوزادان , منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ شخصی عذرا مجیبی تخفیف ویژه فقط برای امروز percept braelynnta1n0l paikka جوک