هرکسی که در زمینه تجارت با کالاهای قطره ای فکر می کند ، باید به طور جدی از Amazon.com استفاده کند تا بتواند تجارت خود را توسعه دهد و درباره ندگی سودآور آمازون اطلاعات بیشتری کسب کند ، زیرا آمازون یک بازار تجاری مستقر است که مردم از قبل به آن اعتماد دارند و یک پایگاه مشتری موجود دارد. سرانجام ، شما باید در نظر داشته باشید که گاه آنلاین خود را نیز داشته باشید.

 

طرفداران

به سرمایه اولیه بسیار کمی احتیاج دارد

 

نیازی به نگهداری موجودی نیست

 

می توانید در بازارهای مستقر با پایگاه های مشتری موجود اهرم کنید

 

منفی

شما می توانید به دلیل اشتباهات حمل بار خود مقصر باشید

 

بازار بسیار رقابتی است

 

شما باید مقدار زیادی بید تا درآمد قابل توجهی حاصل شود

 

2. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته تا حدودی شبیه به حمل و نقل قطره است اما با کسب درآمد  برخی تفاوتهای اساسی. با استفاده از این مدل تجارت الکترونیکی ، شما دوباره موجودی از محصولات خود را حفظ نمی کنید ، و لازم نیست نگران حمل کالا به مشتریان باشید.

 

در اصل ، شما یک تجارت سودمند برای تجارت آنلاین خود انتخاب می کنید ، و سپس یک شریک وابسته پیدا می کنید که در آن طاقچه محصولات دارد. برخی از محبوب ترین سایت های وابسته عبارتند از: Clickbank.com ، Amazon.com ، و CJ Affiliate by Conversant (سابق کمیسیون). بین آنها ، آنها تقریباً هر محصول اطلاعات دیجیتالی (مانند کتابهای الکترونیکی ، فایلهای صوتی ، فایلهای ویدئویی) یا کالای فیزیکی را که می توانید به آنها فکر کنید ارائه می دهند. ممکن است شرکت ها و مارک های بزرگی مانند وال مارت ، هوم دپو و غیره برنامه های وابسته خود را از طریق این سایت های وابسته شخص ثالث اجرا کنند.

 

با بازاریابی وابسته ، شما محصولات را برای ، به عنوان مثال ، در وبلاگ خود یا وب سایت تجارت الکترونیکی ارائه می دهید. هر محصول پیوند منحصر به فردی دارد که به همراه شریک وابسته خود به حساب شما باز می گردد. پرسپولیسی که روی پیوند کلیک می کند ، برای پرداخت وجه به سبد شریک زندگی شما منتقل می شود. پس از ، آن ثبت می شود و شما کمیسیون دریافت می کنید. مبالغ کمیسیون بسته به شریک وابسته متفاوت است ، اما به طور کلی 5 تا 25 درصد یا 50 درصد یا بیشتر با محصولات اطلاعات دیجیتال است. همانطور که می بینید ، ریسک کمی از طرف شما وجود ندارد و در واقع هیچ سرمایه گذاری دیگری هم لازم نیست. درست مانند حمل و نقل با قطره ، تنها هزینه های شما بازاریابی و تبلیغات برای هدایت ترافیک و تولید است.

 

تفاوت اصلی بین این و حمل و نقل قطره در این است که مدل کسب و کار حتی از دست خارج است. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که پیوندی را برای کلیک مشتری ایجاد کنید و تاجر همه چیز را کنترل کند. صورتحساب ، انجام سفارش ، خدمات به مشتری و غیره

 

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بازاریابی را اداره کنید تا چشم انداز خود را بدست آورید (از طریق رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیل ، وبلاگ نویسی یا هر روش دیگری که انتخاب می کنید). اما بعد از کلیک روی پیوند وابسته ، این از دست شما خارج نیست. نیازی نیست محصولات را ارسال کنید یا به هرگونه سؤال در مورد خدمات مشتری رسیدگی کنید. و شما مطمئناً نیازی به ذخیره موجودی ندارید.

 

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی راههای پرداختی و رایگان برای بازاریابی تجارت آنلاین خود تمرکز کنید.

 

بازاریابی وابسته واقعا یکی از "دستیابی" انواع مشاغل آنلاین است که می توانید شروع کنید.

https://academysabz.com/make-money-online-without-capital/


آموزش کسب درآمد از اینترنت وابسته ,بازاریابی ,تجارت ,محصولات ,مشتری ,دهید ,بازاریابی وابسته ,تمام کاری ,باید انجام ,شریک وابسته ,انجام دهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای فیلم سریال راه رستگاری رتبه بندی شرکت و ثبت شرکت| ساجات - یکتا این روزها آتلیه تخصصی عکاسی گرافیک IC شبکه ما